FANDOM

"Jeszcze nigdy jeden krok nie mógł zmienić tak wiele." - Imperator po przetestowaniu krokera.

Kroker - Autorski wynalazek żyjącego na Terze Willisa Linsaya, jednej z tożsamości przybieranych przez Imperatora na przestrzeni dziejów, tym razem ekscentrycznego wynalazcy z 2 millenium. Służy do "przekraczania" w alternatywne wszechświaty.

Dzień Przekroczenia

Kroker wg willisa linsaya

Oryginalny Kroker

Data tego pamiętnego dnia zaginęła w pomroce dziejów, razem z samym wynalazkiem na wiele tysięcy lat i dziś niewiele wiadomo co się dokładnie wtedy stało. Jedyne pewne wiadomości mówią o tym, iż tego bliżej nieokreślonego dnia setki dzieci na całym świecie dzięki "uprzejmości" wynalazcy, Willisa Linsaya, przeniosło się z Terry Podstawowej na jej kopie w alternatywnych wszechświatach. Niedoskonały jeszcze wtedy wynalazek pozwalał na przekraczanie po jednym kroku w tył i przód, nie można było przenosić ze sobą żelaznych przedmiotów a u wielu osób wywoływał przykre efekty uboczne bądź nawet śmierć. Nagły szok wywołany wprost nieograniczonymi oraz dostępnymi niemal dla każdego zasobami naturalnymi wywołał w ówczesnym społeczeństwie olbrzymie zmiany oraz towarzyszące takim zmianom wojny. Wiele państw przestało istnieć na skutek wyludnienia i przejęcia przez wrogów. Desperackie próby utrzymania jedności państw na dziesiątkach światów w tył i przód zniszczyły kolejne z nich. I nagle ludzie z kopii Terry Podstawowej z obu stron przestali przekraczać. Wysyłane karne ekspedycje nie wracały, bądź wracały przetrzebione. Ludzie z Terry Podstawowej znów musieli skupić się na kosmosie.

Ewolucja Krokera

Kroker, ukryty z powrotem przez Imperatora zaczął przechodzić kolejne zmiany, mające poprawić możliwości przekraczania. Setki lat badań pozwoliły wyeliminować efekty uboczne, pozwoliły na przenoszenie żelaza oraz jego stopów, a w końcu z niemałym trudem, Imperatorowi udało się osiągnąć możliwość zapisywanie 10 pozycji świata na który się już przeszło i powrót do niego w dowolnej chwili za pomocą jednego kroku. Oczywiście ma to swoje ograniczenia - jeżeli jesteś na Cypris Mundi, to nie przeniesiesz się na żadną z kopii Terry choćbyś miał ich zapisanych i 5 kopii - jeżeli jesteś na Cypris Mundi, przekroczyć możesz tylko na inną Cypris Mundi. Dlatego też przed walkami na danym terenie żołnierze zapisują sobie kilka jego kopii, by mieć gdzie bezpiecznie uciec bądź zwabić wroga.

Zabezpieczenia

Aby ustrzec się przed przejęciem technologii przekraczania przez wszelkich wrogów Imperium z wykrocznych rzeczywistości takiej technologii nie posiadających, użyto następujących zabezpieczeń.

Zabezpieczenie Piechoty

Armia Wykrocznego Imperium stosuje Krokery na szeroką skalę i we wszystkich rodzajach wojsk, od zwykłych żołnierzy piechoty, poprzez marines, pojazdy lądowe, powietrzne, kosmiczne a nawet Tytany oraz Imperialnych Rycerzy. Piechotę oraz marines, a także każdego członka załogi wyposaża się w Kroker, sterowany poprzez rozpowszechnione tak samo jak Krokery interfejsy neuralne (MIU) używane w oryginalnym Imperium przez załogi Tytanów, Imperialnych Rycerzy oraz Drednoty. Dzięki takiemu rozwiązaniu każdy żołnierz bądź członek załogi może przekraczać niemal bezwiednie, wykonując w tym czasie takie czynności jak ucieczka bądź walka. Stan żołnierza jest cały czas monitorowany i w razie wykrycia utraty przytomności, ciężkich ran bądź śmierci, interfejs natychmiast powoduje przekroczenie na jedną z kopii danego terenu.

Zabezpieczenie Pojazdów.

Będzie później :P

Użycie Krokera jako broni.

Będzie niedługo, nie chcę zdradzać wszystkiego od razu. Spekulujcie.

Walka za pomocą Krokera.

Tak jak wyżej, oczekujcie na opowiadanie. Kopać jakbym zapomniał.